A cég azt közölte, hogy a profitja 20 százalékkal, 207 millió euróra nőtt a szeptember végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 171 millió euróról. Az olasz luxusautógyártó kamatok, adófizetés és értékcsökkenési leírások előtti eredménye (EBITDA) 12,4 százalékkal, 371 millió euróra emelkedett.
A Ferrari negyedéves bevétele 1 milliárd 53 millió euró volt, 18,6 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál. A cég 2750 autót szállított le, ami 18,9 százalékkal több a tavalyi harmadik negyedévvel összevetve és 11,2 százalékkal felülmúlta 2019 harmadik negyedévét is.
A Ferrari éves szinten 40 százalékkal több, 706 autót szállított le Észak- és Dél-Amerikába, és 2 százalékkal többet, 1308 autót az Európát, a Közel-Keletet és Afrikát egyesítő térségbe. Kína esetében (beleértve Hongkongot és Tajvant) a mutató 109 százalékkal, 249 autóra ugrott. Az ázsiai és csendes-óceáni térségbe szállított Ferrarik száma 21 százalékkal, 487-re emelkedett.
A Ferrari az idei első kilenc hónapban 8206 autót szállított le, 27 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
A járműgyártó 1,45-1,5 milliárd euróról 1,52 milliárd euróra javította fel idei EBITDA-eredményére vonatkozó előrejelzését. Tavaly összesen 9119 autót szállított le a Ferrari, 10 százalékkal kevesebbet a 2019. évinél. A leszállított autók száma tavaly Európában és Ázsia döntő részében stagnált, ugyanakkor 20 százalékkal csökkent Észak- és Dél-Amerikában és 45,5 százalékkal zuhant Kínában (valamint az ebbe a piaci térségbe sorolt Tajvanon, Hongkongban). A Ferrari öt éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult.