Az április 17-i indulás napjától háromféle Munch-csomagból választhatnak a vásárlók Budapesten, a Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletekben. Az együttműködés azért jött létre a Munch és a Pennyi között, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen.
A kínálatban szerepelnek zöldség-gyümölcs, szárazáru és meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el.
Még több üzletben lesz elérhető a Munch csomagja
A tesztidőszak alatt nagy népszerűségnek örvendett a háromféle Munch meglepetéscsomag. A Munch lényege, hogy nem lehet előre tudni, mit tartalmaz a kedvezményes áron kínált összeállítás.
A csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.
A vásárlással lényegében megmenthetjük az ételeket attól, hogy a szemétbe kerüljenek.
A sikeres tesztidőszakot követően június 26-tól újabb 11 budapesti és egy gyáli Penny-üzlettel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása – írja a Márkamonitor. A csomagokat továbbra is a Munch applikációján keresztül lehet lefoglalni, majd a kiválasztott boltban átvenni.