A márka saját idei reprezentatív piackutatása szerint a magyar sajtpiac 58%-át a kemény és félkemény sajtok adják, míg a magyar sajtfogyasztás 46%-a meleg felhasználás – főzés, sütés, melegszendvicsek, pizzák készítése – során történik. Ennek nyomán új termékkategóriában jelentkezik a Medve újdonságokkal.
A boltok polcain a megszokott és szeretett tömlős- és kockasajtok mellett ementáli, gouda és edami Medve sajt is elérhető már, praktikus csomagolásban, mely könnyen nyitható és visszazárható annak érdekében, hogy a sajt karakteres íze hosszan élvezhető legyen – írja a MárkaMonitor. A gouda szeletelt sajt kiváló választás lehet egy esti sajtos melegszendvicshez, míg az edami, vagy a hosszan érlelt ementáli szeletelt sajt a reggelik és tízóraik, esetleg a hidegtálak sztárja lehet.
A csomagoláson edukatív tartalmak segítik a fogyasztókat a könnyebb döntés érdekében, így azonnal tudnak választani a sajtok karakterességének megfelelően.
A sajtok laktózmentesek, így a speciális étrendet követők is fogyaszthatják, emellett mindegyik termék tartósítószermentesen készül. Az újdonságok elérhetők a Tesco, Metro, Auchan, Real, Coop és CBA üzletek polcain.