Soha nem látott akcióval állt elő a hazai McDonald’s hálózata, amikor az egyik népszerű desszertjének illatát zárták tusfürdőbe – írja a Pénzcentrum. A sokak által kedvelt almás pite illatára hajazó tisztálkodó szer bukkant fel ugyanis a kínálatukban. Ezzel azoknak kívánnak kedvezni, akik részesei az étterem hűségprogramjának.
Az almáspite illatot árasztó tusfürdő megszerzésének ugyanis egyik feltétele, hogy McMenü Pluszt vásároljon az, aki meg akarja színezni a fürdését. A másik kikötés pedig az, hogy rendelkezzen 300 hűségponttal.
A különös akció nem tart örökké, így az ajánlat 2024.11.19-től a készlet erejéig érvényes. Ebben az évben már volt hasonló húzása az étteremnek, akkor Japánban röppent fel a hír, miszerint sült krumpli illatú parfüm jelent meg a kínálatban.
Ezt még tovább tudta fokozni az Auntie Anne’s amerikai perecbolt-lánc, amely augusztusban jelentette be Knead (Dagasztás) nevű, perec illatú parfümjét. A cég akkor még külön perec-parfümboltot is nyitott New York Soho negyedében.
De az elmúlt években a sorban nem is ez volt a legextrémebb, hiszen Elon Musk milliárdos, aki most akár a Trump-adminisztráció egyik miniszter is lehet, olyan illatszerrel jött ki, amely égett hajra emlékeztetett.