A híres menük dobozai és üvegei teljesen megújulnak, az esztétikailag kellemes megjelenés lehetővé teszi, hogy a csomagolás működőképes, ugyanakkor örömteli legyen. A sajtburger csomagolásán olvadó sajt, míg az Egg McMuffin fehér papírján egy tojássárgáját formázó kör látható, a szalmakrumpli tartóján hasábminta, a Filet-O-Fish dobozán pedig tengeri hullámokat ábrázoló grafika kapott helyet. A Quarter Pounder és a Big Mac dobozok utánozzák az egyedi hamburgereket, de a McFlurry pohara is édes elemekkel gazdagodott.
Nem számít az egyes megrendelések kombinációja, a csomagolás kifejező vizuális rendszerként szolgál – írja a DesignTaxi. Az újítás elősegíti egyébként a működés hatékonyságát is: a csomagolóanyagok és így a csomagok is könnyen azonosíthatók a megrendelés összeállítása közben és után a világ bármely pontján.
We have a lot of pride for this partnership with @McDonalds and the packaging design we created together, which is rolling out around the world. View the design details: https://t.co/8DaX9lpmSrpic.twitter.com/D5S4pquHCW
— Pearlfisher (@pearlfisherlive) February 16, 2021
„Van egyfajta szépsége a McDonald’s ikonikus ételeinek egyszerűségének. Célunk volt megtalálni a legkülönlegesebb, legfelismerhetőbb és legikonikusabb ábrázolásukat” – mondta Matt Sia, a Pearlfisher kreatív igazgatója. Barbara Yehling, a McDonald’s globális menüstratégiájának vezető igazgatója hozzátette: “A Pearlfisher segített abban, hogy ez az újratervezés korszerűsítse márkánkat, kiemelje étlapunk különlegességét és teljesítse elkötelezettségünket a minőség iránt.”