Újabb termékkel jelentkezik a McDonald’s, ezúttal azonban nem a gyorsételek és üdítők univerzumából – írja a Blikk. A világ legtöbb éttermével rendelkező hálózat ugyanis meglepő módon illatszert dobhat a piacra.
ポテトの匂いの香水つくってみた!?
勝負デートの日にどうぞ。 pic.twitter.com/OBGTFdlABJ— マクドナルド (@McDonaldsJapan) March 6, 2024
Ez a készítmény azonban nem a klasszikus parfümök babérjaira akar törni, és még csak nem is a nagy divatcégek trendjeit kívánja követni, hanem egész egyszerűen a sült krumpli illatával szeretné felfrissíteni a hétköznapokat.
Nincs is nagy mellébeszélés, mert a parfümről már messziről látszik a McDonald’s dizájnja, gyakorlatilag mintha a menühöz kaptunk volna egy adag sült krumplit, olyan a csomagolása a terméknek.
Az illata alapján pedig sima sós sült krumplist, algás-fermentált-szilvást és fokhagymás-borsos-majonézest fognak megkülönböztetni. Legalábbis Japánban ekkora lesz a választék.
Már ha nem áprilisi tréfáról van csak simán szó.
Mindenesetre ha mégsem egy vicc az egész, akkor is érdemes tudni: nem a McDonald’s az első, aki potenciált látott a sült krumpli illatában. 2022-ben ugyanis az Idaho Potato Commission, amely Idaho állam burgonyatermesztőit képviseli Amerikában, pont Valentin-nap alkalmával dobott piacra egy burgonya illatú parfümöt, ami aztán pillanatok alatt el is fogyott.