Egy új fejlesztést jelentettek be a bannkkártyával történő, online vásárlások területén.
A Mastercard és a CIB Bank bejelentette, hogy közel 900 online kereskedőnél vezetik be a Mastercard márka egyedi dallamát (sonic branding), vagyis ezekben a webshopokban Mastercard kártyás fizetést követően megszólal egy szignál és mellette egy animáció is jelzi majd a sikeres fizetést – írja a Napi.hu.
A Mastercard saját márkadallamával már több mint két éve találkozhatunk számos fizikai kereskedőnél, mostantól pedig már az online vásárlások során is felcsendül a szignál és egy animáció is megjelenik a képernyőn a sikeres fizetést követően.
A dallamot Mike Shinoda, a Linkin Park együttes zenésze szerezte.

Nem ez az egyetlen bejelentés a Mastercardnál, egy másik változásról itt írtunk.
A címlapon fut
Szalámikat teszteltünk: éles verseny ment az első helyért
A Mielőtt megveszed újabb részében ötféle szalámit kóstoltunk. Vakteszteltük például a Spar, a Lidl saját márkás termékét és a Pick, a Herz szalámiját is. Vajon megéri a legdrágábbra költeni?
0 seconds of 8 minutes, 24 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Szentendre elbűvölő látnivalóját egy kislány álmodta meg, itt mindig karácsony van
02:54