A globális fizetéstechnológiai cég a magyar pénzügyi- és bankszektor szereplőinek az idén tizenhetedik alkalommal megrendezett versenyén a legjobb szolgáltatásokat, termékeket, megoldásokat vagy kampányokat díjazza.
Idén a korábbi ötről hatra nőtt a kategóriák száma, mivel a szervezők meghirdették “Az év újgenerációs fizetési megoldása” kategóriát is, ami lehetővé tette, hogy a szektor erőviszonyait megváltoztató fintech-ek és más pénzügyi szolgáltatók is nevezhessenek.
A Mastercard – Év Bankja verseny hosszú múltra tekint vissza a magyar pénzügyi piacon, és évről-évre figyelembe veszik a szektor folyamatos változását és fejlődését – idézte a közlemény Eölyüs Endrét, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatóját.
A fődíjat az egyes kategóriákban elért eredmények alapján ítélik oda, az OTP Bank úgy érte el ezt az eredményt, hogy a hat kategóriából ötben szerzett dobogós helyet.
A versenyen a Gránit Bank és az MKB Bank is két-két kategóriában lett első. A Gránit Bank az év digitális banki UX (user experience) megoldása és a fiataloknak szóló program kategóriában, az MKB Bank pedig a prémium banki aktivitás és az employer branding aktivitás kategóriákban érdemelte ki az első helyezést.
Az év fenntartható kezdeményezése kategóriában a K&H Bank, míg az újgenerációs fizetési megoldásokéban a Raiffeisen Bank és az IQOM fintech cég közös pályázata került az első helyre.