Nem áll távol a magyaroktól a szelfizés, csaknem kétharmaduk rendszeresen készít magáról ilyen fotót. Arról viszont még kevesen hallottak, hogy egy mobiltelefonnal készített önarcképpel manapság akár hivatalos ügyeket is intézhetünk – derült ki az OTP Bank megbízásából készített felmérésből. A hitelintézetnél mostantól egy szelfi segítségével már új bankszámlát is nyithatunk bárhol, bármikor, ügyintéző segítsége nélkül – a fejlesztés újabb jelentős mérföldkő a digitális banki ügyintézésben.
Népszerű a digitális ügyintézés
Az elmúlt évben jelentősen megnőtt azoknak a banki ügyfeleknek a száma, akik digitális csatornákon intézték pénzügyeiket. A koronavírus-járvány hatásai miatt a korábbiaknál jóval gyorsabb ütemben bővült a digitális pénzügyi szolgáltatások iránt nyitottak köre. Az OTP Bank megbízásából készített felmérés szerint az elmúlt hónapokban a magyar felnőttek közel 60 százaléka élt a hitelintézetek nyújtotta digitális ügyintézési lehetőségekkel. Banki webes felületet vagy mobilalkalmazást már az idősebb generációk is egyre szívesebben használnak, azonban életkortól függetlenül arról még viszonylag kevesen hallottak, hogy szelfis azonosítással akár már hivatalos ügyet is intézhetünk a mobilunkról. Pedig a szelfizés nem áll távol a magyaroktól, csaknem kétharmaduk készít magáról ilyen fotót bizonyos időközönként – derült ki a felmérésből.
Az OTP Bank most bevezetett újításával az OTP SmartBank mobilalkalmazáson keresztül bárhol, bármikor, gyorsan és kényelmesen nyitható új bankszámla. A Selfie számlanyitáshoz nem kell személyesen felkeresni a bankfiókot, sőt, akár banki nyitvatartási időn kívül is intézhető, hiszen a folyamathoz nincs szükség ügyintézői segítségre. Az új funkció jelenleg az OTP SmartBank alkalmazás letöltését követően, az alkalmazásba történő regisztráció nélkül, a Selfie számlanyitás menüpontban érhető el. További részletek itt.