A Coca-Cola with Coffee először Japánban indult el még 2017-ben, seperc alatt népszerű lett. Azóta más piacokon is megjelent, többek közt Ausztráliában, Olaszországban és Vietnámban – most az ital végre bekerül az amerikai üzletek polcaira is. Az észak-amerikai Coca-Cola védjeggyel foglalkozó márkaigazgató, Brandan Strickland elmondta: a cégnek két évbe telt a főzés tesztelése az Egyesült Államokban az debütálás előtt – írja a DesignTaxi.
“Ez nem csupán egy termék és egy formula tesztelését jelenti, hanem azt is, hogy megfelelő csomagolással rendelkezzen, és valóban megértsük, mit szeretnének a fogyasztók az italban” – magyarázta. A Coca-Cola kávés üdítőjével olyan ügyfeleket céloz meg, akik egy délutáni koffeinadagot szeretnének fogyasztani, ami nem éppen egy csésze kávé.
Coca-Cola Coffee Is Officially a Thing — That Is, If You’re Thirsty For Caffeine in a Can #CocaColaCoffeehttps://t.co/cSX96y67wppic.twitter.com/BwPQiFuFE0
— Zancona Coffee (@coffeezancona) October 18, 2017