A Louis Vuitton és a Dior termékeket veszik, mint a cukrot, hiába a covid és az orosz-ukrán háborúból adódó gazdasági helyzet – írja a Haszon.hu.
Az elemzők az első negyedévre 17 százalékos növekedését jósoltak mindkét márkánál, azonban ez felkúszott egészen 30 százalékig a legnagyobb, divat- és bőráru divízió esetében.
Az LMVH égisze alatt a Dior és a Celine márkák futottak a legjobban. Viszont a drágulás már erősen érezteti hatását, bár megpróbálják ésszerű keretek között tartani. Már amennyire egy luxuscikknél ez lehetséges.
A luxustermékek kategóriájában egyébként az elmúlt félévben átlagosan mintegy 8 százalékos áremelkedés volt megfigyelhető. A Louis Vuitton és a Tiffany termékeiért azonban 20-23 százalékkal is többet kértek.
Bár a Levi’s nem tekinthető luxusmárkának, termékeik messze nem számítanak olcsónak. Ennek ellenére a vállalatnál még a megemelt árak mellett is remekül sikerült az első negyedév.