A divatvilág nagy tervezői, a legnagyobb luxusmárkák jellemzően folyamatosan dobnak piacra olyan termékeket, amik a vásárlók egy részénél kiverik a biztosítékot. Minden bizonnyal ilyenek lesznek a Louis Vuitton legújabb, nemrég piacra dobott hűtőtáskái, amik természetesen magukon viselik a legendás francia divatház logóját – írja a Designtaxi.
Talán a sosem látott hőségre, a folyamatosan megdőlő melegrekordokra szeretett volna reagálni a divatház, amikor bemutatta a saját strandra készített hűtőtáskáit, amik három különböző méretben érkeznek a boltok polcaira. Az igazán különleges bennük az, hogy egyébként pont úgy néznek ki, mint bármelyik egyszerű, vállra akasztható hűtőtáska, azt az egy apróságot leszámítva, hogy van rajtuk egy fotó egy teljesen másik Louis Vuitton táskáról. Tehát maga a kiegészítő egyáltalán nem különleges, ennek ellenére mégis
drágább, mint sok másik, a luxus divatház által készített táska.
A legolcsóbb és egyben a legkisebb darab is hatszázezer forintba kerül, míg a legnagyobb méretért már egymillió háromszázezer forintot kell fizetnie annak, aki stílusosan szeretné hidegen tartani az ételeket és az italokat a tikkasztó hőségben.