Az LV védőeszköz arcpajzs, ami feltolva napellenzőként is használható. Mivel fotokromatikus műanyagszerű anyagból készült, amely érzékeny a fényre, a közvetlen napfényre reagálva elsötétedik, hogy megvédje viselőjét a sugárzástól. A pánt rugalmasságának köszönhetően szorosan illeszkedik a viselője fejéhez, nem is beszélve arról, milyen stílusos megjelenést kölcsönöz.
“Az LV Shield szemet gyönyörködtető fejdíszt készít, mind stílusos, mind véd” – mondta a cég, hozzátéve: “Zökkenőmentesen viselhető akár hajnaltól szürkületig, diszkrét, mégis kifinomult opciót adva az ember személyes védelméhez.”
Drága a divatos védelem
Az LV Shield 2020. október 30-tól megvásárolható a Louis Vuitton üzletekben világszerte, noha a márka még nem adott meg végleges árat, a becsült költség körülbelül 700 font lehet (körülbelül 280 ezer forint) – összehasonlítva a választékában szereplő egyetlen másik, napellenző stílusú termékkel, a Strawgram Visor 705 fontos árával. A mezei sapkák is 460 és 705 fontot kóstálnak, így reálisnak tűnhet a becsült ár.
Louis Vuitton is releasing a face shield with golden studs.
Pricing has not yet been announced, but as a high-end fashion brand, it’s not likely to be cheap. https://t.co/UqSRXGfMWXpic.twitter.com/h33l7LNEJI
— CNN (@CNN) September 15, 2020
Mivel az arcmaszkok és a pajzsok a koronavírus-járvány idején a mindennapi viseletünk részévé váltak, egyre több divatmárka adja ki a PPE (azaz personal protective equipment, ‘egyéni védőeszköz’) saját verzióit. A Burberry például nemrégiben egy sor pamut arcmaszkot mutatott be a már megszokott, tipikus mintéval, míg Joe Doucet, New York-i tervező, olyan arcvédőt készített, amit úgy lehet viselni, mint egy napszemüveget. Az Adidas sportruházati cég kiadta saját, újrafelhasználható és újrahasznosított anyagból készült arcmaszkját, csakúgy, mint az ASICS sportruházat, ami futók számára készített arcfedőt integrált szellőzőnyílásokkal – írja a Dezeen.