Újabb logóbotrány: az Apple most palackozott vizet gyártó céggel száll szembe
Tavaly egy étkezéstervező alkalmazást feltaláló kisvállalkozásba állt bele az Apple, mert az körte alakú logóval hirdette magát, most pedig a Georgette LLC palackozott vizes céggel száll szembe, ami szintén egy almához hasonló emblémával rendelkezik, amin még levelek is vannak.
Almán megy a harc
Georgette verziója egy egész, harapatlan alma, amin az „I am Arcus” szöveg látható. A benyújtott hosszú jogi dokumentumban az Apple azt állítja, hogy Georgette „stilizált almamodellje” majdnem azonos alakú, ráadásul a leválasztott levél ugyancsak hasonlóképpen áll, mint az Apple híres almáján. Ami még érdekesebb, hogy a két logót egymásra tették, hogy bebizonyítsák, gyakorlatilag nem különböznek egymástól.
A vállalat állítja: akkora a hasonlóság a kettő között, ami megtévesztheti a fogyasztókat – azt gondolhatják, hogy a Georgette márkája kapcsolatban áll az Apple-lel vagy az almás cég jóváhagyja azt. Hozzátették: a Georgette védjegykísérlete azért is aggályos, mert azokat a frissítőket az Apple Park Látogatóközpontban eladott italokkal könnyen összetéveszthetik. Itt megnézheted a két logót összehasonlítva.