Kedden mutatta be a 125 éves Pepsi az új logóját és márkaarculatát, amely erősen hasonlít az 1990-es évekbeli változatra, de új elemeket is tartalmaz – írja a CNN. A legfőbb módosítást a Pepsi feliratnak a stilizált földgömb grafikába való visszakerülése jelenti. De változik a betűtípus, a betűszín, valamint a szegély is.
A PepsiCo azzal indokolta a döntést, hogy amikor megkérik az embereket, rajzolják le az üdítőital logóját, a legtöbben beleírják a Pepsi szót a körbe, miközben a jelenlegi, 2008-ban alkotott logóban a márkanév a körön kívül, a grafika mellett látható.
A cég marketingvezetője, Todd Kaplan szerint az új logó olyan magabiztosságot és energiát fog sugározni, amit “a márka valójában képvisel”.
A PepsiCo a változtatással a Zero-termékekre is hangsúlyosabban szeretne utalni, ugyanis a cég kommunikációs stratégiájának középpontjában a nulla cukor fog szerepelni mostantól.