A Lidl új előrendelési rendszert vezetett be, amely lehetőséget nyújt ahhoz, hogy a vásárlók ne maradjanak le a legkedvezőbb ajánlatokról – adta hírül a Blikk. Az új lehetőség segítségével az előrendelt termékeket az üzletben félreteszik a vásárlók részére.
Hogyan működik mindez?
Az első lépés az volt a Lidltől, hogy egy új funkcióval bővítette az applikációját, így lehetővé téve az előrendelést a vevőhöz legközelebb eső üzletbe. A Click & Pick névre hallgató szolgáltatással foglalhatóak a legnépszerűbb akciós termékek, így elkerülhető, hogy potyára érkezzünk meg az üzletbe, amikor már az árucikkből az utolsó darabot is értékesítették.
A Click & Pick lehetőséget biztosít a kedvenc üzlet kiválasztására, így a termék garantáltan ott lesz a boltban. Mindezt könnyen kezelhetően, jól áttekinthetően lehet megvalósítani az alkalmazásban. Az applikáció főoldalán megjelennek azok az áruk, amelyek előrendelhetők. A kívánt termék a „kosárhoz adás” funkcióval foglalható le, és az átvétel időpontja is előre látható.

A rendelés véglegesítéséhez a vásárlóknak meg kell adniuk a kívánt mennyiséget, majd megerősíteni az előrendelést. Az előrendelés aktuális állapotát az applikációban lehet ellenőrizni, és a Lidl e-mailben értesíti a vásárlókat az átvétel pontos részleteiről.
A megrendelést többféleképpen módosíthatjuk
Az átvételkor a vásárlóknak elegendő a kiválasztott üzletben bemutatniuk az előrendelési számot, hogy megvásárolják a terméket. Jelenleg a Lidl saját márkás benzinmotoros fűnyírója érhető el előrendelésben, amelyre március 8–16. között lehet jelentkezni.
Az előrendelt termékek átvételére 5 nap áll rendelkezésre, így mindenkinek lehetősége van egy megfelelő időpontban intéznie a vásárlást.
A módosításra is van lehetőség: a foglalás napján 23:59-ig van erre lehetőség, beleértve a törlést vagy az átvételi bolt helyszínének megváltoztatását.