A Világgazdaság kérdésére sokat sejtető választ adott a Lidl, amiből a lap szerint a vásárlók és a versenytársak készülhetnek arra, hogy az online térben idehaza is hamarosan megjelenik a házhozszállítás lehetősége a német multinál.
A gazdasági lap ugyanis arról érdeklődött a kereskedelmi láncnál, hogy miért nem érhető el a Lidlnél a házhoz szállítási lehetőség a vásárlók számára, és hogy tervezik-e bevezetni ezt a szolgáltatást, ha pedig igen, mikor.
A lap azért is érezte relevánsnak feltenni a kérdést, mivel a napi fogyasztási cikkeket értékesítő, ismert üzlethálózatok szinte kivétel nélkül rendelkeznek házhoz szállítási lehetőséggel. Ugyanakkor a Lidl hivatalos weboldalán még mindig az olvasható, hogy a termékeiket csak személyesen lehet megvásárolni, házhozszállítási szolgáltatásuk nincsen.
A Lidl a lapnak adott válaszában hangsúlyozta, hogy folyamatosan vizsgálják az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan. Bővebben ezt nem fejtették ki, de az eddigi kommunikációjukhoz képest ez mégis elmozdulást jelent, amit a portál úgy értékelt, hogy záros határidőn belül új korszak veheti kezdetét az üzletláncnál.