21 százalékkal növelte belföldi forgalmát tavaly a Lidl, és hivatalosan is átvette a magyar boltláncok listavezető helyét. A Spar a második, a Tesco pedig elsőről a harmadik helyre csúszott.
Jó évet zárt tavaly a magyar Lidl, nettó árbevétele a 2020 márciusától 2021 február végéig tartó üzleti évben 667 milliárd forintot tett ki, ami több mint 21 százalékos növekedésnek felel az egy évvel korábbi 551 milliárd forinthoz képest. Átvette az első helyet a korábbi listavezető Tescótól, aminek belföldi nettó forgalma – 2020 márciusától 2021 február végéig – közel 588 milliárd forintra rúgott, ez 2 százalékos csökkenést jelent éves szinten. A második helyen a Spar, a maga 630 milliárd forintos bevételével, ami 10 százalékkal többet, mint 2019-ben.