Az otthoni házimunkát kevesen kedvelik, főleg akkor, ha mosogatásról van szó. Ha azonban a megfelelő szereket és eszközöket használjuk, akkor sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudjuk elvégezni a munkát.
A Lidl ebben segít legújabb akciójával: ezúttal az amerikai háziasszonyok kedvenc mosogatószivacsa, a Scrub Daddy lesz kapható kedvező áron csütörtöktől.
Ennek a terméknek van egy különös tulajdonsága, ugyanis a szivacs hőmérsékletre érzékeny: meleg vízben puhábbá és gyengédebbé válik, míg hideg vízben megkeményedik, így hatékonyabb súroló hatást biztosít.

A mosolygós formája nemcsak vidám megjelenést kölcsönöz, hanem praktikus is: a “szemek” segítségével könnyebben fogható, a “szájnyílás” pedig tökéletesen alkalmas az evőeszközök tisztítására.
Ráadásul egy igazi sikertörténet húzódik meg a Scrub Daddy piacra kerülése mögött: a nálunk Cápák között címmel futó műsor amerikai megfelelőjében, a Shark Tankben mutatta be először a szélesebb közönségnek Aaron Krause feltaláló.
Az ötletével meggyőzte Lori Greinert üzletasszonyt, aki 200 000 dollárt fektetett a cégbe, 20 százalékos részesedésért cserébe.
A vállalat pedig azóta már több száz millió dolláros bevételt termelt világszerte. A márka korábban is kapható volt már idehaza, azonban a Lidlben most már jóval szélesebb palettán lesz elérhető csütörtöktől.
Az eredeti Scrub Daddy szivacson kívül még kétféle kerül a polcokra, illetve a márka súrolószerei is elérhetővé válnak, amelyek a komolyabb háztartási szennyeződésekkel is könnyedén elbánnak.