Az alternatív és a minél fenntarthatóbb, környezetbarát termékekre való átállásnak köszönhetően a vállalat így mintegy 37 tonna műanyagot takarít meg – olvasható az áruházlánc közleményében.
A Lidl mostantól környezetkímélőbb alternatívákból és újrahasznosítható anyagok felhasználásával biztosít vásárlóközönsége számára több ismert terméket, így a szezonális kínálatban elérhető papírpoharakat, papírtányérokat, papír szívószálakat, a természetben lebomló, cukornádból készült papír mélytányérokat, valamint fa evőeszközöket.
A termékfejlesztéseknek köszönhetően az áruházlánc Cien saját márkás fültisztító pálcika anyaga papír alapú lett, így 100%-ban műanyagmentes és újrahasznosítható csomagolásban kerül a polcokra.
Az áruházlánc 2018-ban célul tűzte ki, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentik a műanyag felhasználását és a saját márkás termékek csomagolóanyagainak 100%-át újrahasznosíthatóvá teszik.