Drasztikusan csökkentené a húskínálatot és ezzel párhuzamosan folyamatosan növelné a növényi fehérjék arányát üzleteiben a Lidl – derült ki a Portfolio által szemlézett írásból.
A Lidl persze nem azonnal alakítaná át a kínálatot, hanem fokozatosan növelnék a zöldségek és növényi fehérjék arányát, ezzel párhuzamosan pedig csökkentenék a húsféléket.
A Lidl vezetése szerint nincs még egy bolygónk, ezért a táplálkozási szokásainkat is úgy kell kialakítanunk, hogy alkalmazkodjunk a Föld erőforrásaihoz.
Ennek egyik lépése a húsfogyasztás visszaszorítása.
A német üzletlánc egyik célja, hogy ezzel a lépéssel megkülönböztesse magát a többi konkurenciától, valamint kedvezni szeretne a fiatal vásárlóinak is. Az árukínálat változása mellett a Lidl üzleteiben olyan tematikus heteket is tartanak majd, ahol a vegetáriánus és vegán termékekre fektetik a hangsúlyt.