Kinézetében és színében is megújul az LG logója. A világos vörös háttér az LG Active Red nevet kapta, amire fehér alapon kerül a folyamatosan változó új grafikája – írja a Designtaxi.
A márkanévben található G alak a jövőben is egy emberi arc alapját adja, amit összesen nyolc egyedi kifejezéssel animáltak meg.
Lesz olyan, amelyik kacsintani, mosolyogni, bólogatni vagy épp körülnézni fog.
Az arculatváltás célja, hogy a figyelemkeltő logóval megszólítsák a fiatalabb fogyasztókat.
A „Life’s Good”, azaz „az élet jó” szlogent, amit az új arculattal is szeretnének átadni, a tervek szerint erőteljesebben megjelenik majd az LG márkajelzéseiben és termékcsomagolásában is. Az új logóval ez a kifejezés is új betűtípust kapott.
A vállalat azt reméli, hogy a dinamikusabb és fiatalosabb megjelenéssel földrajzi területeken és nemzedékeken átívelve sikerül majd a márka identitását megerősíteni.