Az Auchan szállítási kapacitásai terheltek, az időkapukban látható információk valósak – írja közleményében az Auchan.
A vállalat teljes csapata a beszállítókkal közösen azon dolgozik, hogy minden áruházukban elérhetőek legyenek termékeik, így az online rendeléseket kiszolgáló 3 áruházban is.
Ennek ellenére a megnövekedett terhelés miatt a helyettesítő termékek aránya is megnövekedhet és előfordulhat, hogy bizonyos terméktípusokból helyettesítő terméket sem tudnak szállítani.
Az Auchan ezen kívül a következőkre hívja fel a figyelmet:
• A szokásostól lényegesen nagyobb megrendelések a futár kollégákra is nagy terhelést rónak, ezért arra kérik vásárlóikat, hogy a termékek átadásakor a vásárlók szíveskedjenek a munkatársak kéréseit maradéktalanul betartani.
• Az online áruházzal kapcsolatos további tájékoztatást ezen a felületen tesznek közzé. Az Info Center és az áruházak vevőszolgálatai az online kereskedelemre vonatkozóan nem rendelkeznek további információval.
• Az Info Centerben dolgozó kollégák nem tudják a rendeléseket módosítani, sem a termékek, sem a kiszállítás időpontját illetően.