Nemrég élesben is elindult Magyarország legújabb online termelői piaca. A Közért+ webshopja a tesztüzem után megújult felületen várja a vásárlókat, akik a korábbinál jóval szélesebb termékkínálatból válogathatnak.
A Pénzcentrum most interjút közölt Czermann János vezérigazgatóval, akivel egyebek mellett arról beszélgettek, hogy miben tudnak újat nyújtani a fogyasztóknak az online élelmiszerkereskedelem többi szereplője mellett.
Mint olvasható, egyik fő célkitűzésük, hogy a vásárlók biztosak lehessenek abban, hogy ezen a platformon a hazai termékek előállítóit és a magyar termelőket támogatják. Czermann János kifejtette, ennek mentén törekednek arra, hogy elsősorban magyar termelők és cégek termékei szerepeljenek a kínálatban.
Jelenleg nagyjából 95%-os arányban hazai termékek találhatóak a webshopon. Terveik szerint a termelői és kézműves termékek mellett az ikonikus magyar márkák termékei is megtalálhatóak lesznek a portfólióban.
A vezérigazgató tájékoztatott arról is, hogy jelentősen nőtt a kiszállítási területük az utóbbi néhány hónapban. Budapest, Pest megye mellett Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esztergom, Fejér, Bács-Kiskun, és Csongrád-Csanád megye egyes településeire is vállalnak kiszállítást. (Korábban írtunk arról, hogy a Balaton, a Velencei-tó és Székesfehérvár térségében is kiviszik a megrendelt csomagokat, de a termékek egy része az ország teljes területéről elérhetővé válik a következő időszakban.)
Várakozásaik szerint az értékesítés volumene 2022-re megközelíti majd a nagyobb kereskedelmi láncok online forgalmát. Legnépszerűbb termékeik időszaktól függetlenül a húsáruk, a tejtermékek és az italok. Gyakori vásárlóik a fővárosban, illetve városokban élő fiatalok és a többgyermekes szülők, de szépkorúak is egyre nagyobb számban fordulnak meg a webshopon – számukra talán azért hívogató a szolgáltatás, mert a helyi piacok hangulatát megidézve, viszont sokkal kényelmesebb módon tudnak hazai termékeket vásárolni.