Nehéz elképzelni, milyen volt a mindennapi élet a középkorban – noha számos alkotásban, filmben megjelenik, azért az akkori lét mai viszonylatokban elképzelhetetlennek tűnik. Egy orosz grafikust, Ilya Stallonét azonban megihlette a középkor világa: áthidalja a múltat és a jelent a Medieval Branding projekttel, melynek keretében a modern kori logókat a középkori iniciálékra és ábrákra emlékeztető stílusban gondolja újra. Elsők közt a Starbucks logóját repítette a múltba:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Talán a Burger Kinget volt a legegyszerűbb középkorias formába öntenie – két király azt a brutális büntetést kapja, hogy szendvicset készítenek belőlük…
Спасибо, Илья @ilya_stallone. Скинули начальству на согласование pic.twitter.com/16auJDp8MP
— BURGER KING®Russia (@burgerkingrus) January 24, 2022
A kor groteszk művészeti stílusa egyfajta sötét humort kölcsönöz a mai logóknak – ez kiderült az előbbi példából, de a lenti Lacoste krokodiljáról azt képzelik, hogy egy imádkozótra feni a fogát:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Windows sem okozhatott nagy fejtörést, ellenben annál látványosabb a díszes ablakos dizájn:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az Audi logójában lévő karikákat pedig a lovasszekér kerekeire cserélte:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Korhű stílusban átalakította még az Instagram, a Firefox, a YouTube és a Puma logóját is, érdemes körülnézni a művész közösségi oldalain.
(via)