Arra volt kíváncsi a Napi.hu, hogy a diszkontláncok közül melyik a kedvenc a magyar vásárlók körében. A lapnak a Pulzus Kutató készített friss közvélemény-kutatást.
A végeredményből pedig az látszik, hogy a Lidl sokkal népszerűbb, mint a másik két lánc, az Aldi és a Penny.
Ugyanakkor a lakhely és a végzettség szerinti bontásban is vannak eltérések.
A középiskolát végzetteknél kimagasló Lidl-fölény látható. Ugyanakkor a diplomás vásárlók válaszai alapján az Aldi az első, 37 százalékuk választja legtöbbször ezt a boltláncot, míg a Lidlt csak a 32 százalékuk, a Penny Marketet a 18 százalékuk.
Budapesten a Lidl a legerősebb, a fővárosban lakók jelentős része, 31 százaléka költ sokat az Aldikban is. A Penny Budapesten kevésbé népszerű, 12 százalékos arányt ért el. További érdekes adatok és grafikonok a témábanitt.