A K&H Bank oldalán megjelent tájékoztatás szerint 2025. február 14-én 18:00 órától 2025. február 16-án 2:00 óráig banki informatikai rendszerek fejlesztése miatt elektronikus csatornáik (internetbanki és mobilbanki alkalmazás) és az azokon elérhető pénzügyi, kiegészítő pénzügyi és befektetési szolgáltatások, valamint az ATM készpénzbefizetési szolgáltatás szünetelhetnek.
“Az azonnali átutalási megbízások indítása és a fizetési kérelem fogadása szünetelni fog. Az ezzel járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében bankszünnapnak minősül. A bejövő azonnali átutalások visszautasításra kerülnek, azokat a bankszünnapot követően szükséges újra benyújtani” – olvasható a közleményben.

Fontos teendők a banki leállás előtt
A K&H Bank arra kéri ügyfeleit, hogy tekintsék át a bankszünnapon esedékes fizetéseiket, különös tekintettel a
- a határidős teljesítésekre,
- számlák kiegyenlítésére,
- közterhek fizetésére.
A pénzintézet javasolja, hogy a bankszünnap előtti munkanapon rendezzék ezeket.
A bankszünnapra eső előre megadott határidős, vagy rendszeres megbízásokat, csoportos beszedéseket automatikusan, a bankszünnapot követő első munkanapon teljesítik. A bankszünnapot megelőzően az elektronikus csatornákon előrögzített és még nem aláírt megbízásokat javasolják a bankszünnapot követően újra rögzíteni és aláírni.
A betét- és hitelkártyák használatára a bankszünnap alatt a 2025. február 14-én 18 órakor elérhető egyenleg erejéig lesz lehetőség.
A zökkenőmentes bankkártya használat érdekében a pénzintézet javasolja az ügyfeleknek, hogy biztosítsanak megfelelő fedezetet a bankszámlájukon a bankszünnapra, valamint gondoskodjanak a megfelelő kártyalimitek beállításáról, mert a jelzett időszakban a kártyaegyenleg feltöltésére és a kártyalimitek módosítására nem lesz lehetőség a telefonos ügyfélszolgálaton sem.
Az online bankkártyás és SZÉP kártyás fizetéseknél fennakadás, a tranzakciókhoz kapcsolódó SMS üzenetek és az online vásárlást megerősítő SMS üzenetek érkezésénél akadozás vagy leállás fordulhat elő.
(Via)