A gyorsétteremlánc összefogott a Biden-adminisztrációval annak érdekében, hogy növeljék az oltásokba vetett bizalmat. Csaknem 50 millió forró McCafé csészét és McDelivery matricát gyártottak le, melyeken szerepel Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériumának a „Meg tudjuk csinálni” szlogenje – ezáltal buzdítva az embereket. A csomagolás arra irányítja az ügyfelek figyelmét, hogy nézzék meg a vaccines.gov webhelyét, ahol a biztonságról és az időpontfoglalásról találhatnak részleteket. A csomagolás több hétig forgalomban lesz, a csészék és matricák újratervezése mellett a McDonald’s május közepén a Times Square óriásplakátján is megkezdi az oltásokkal kapcsolatos információk bemutatását – írja a Designtaxi.
“Az emberek mostantól megbízható információkat kaphatnak az oltásokról, amikor megragadnak egy csésze kávét vagy ételt rendelnek” – osztotta meg sajtóközleményében Xavier Becerra. Hozzátette: “Ez az erőfeszítés több embernek segít megalapozott döntéseket hozni az egészségével kapcsolatban, és megismerheti azokat a lépéseket, amelyeket megtehet a saját és közösség védelme érdekében.”
We all want to protect ourselves and our loved ones. That’s why we’re partnering with the White House to help educate the public on the COVID-19 vaccine. pic.twitter.com/7Q64A8KhRc
— McDonald’s Corporation (@McDonaldsCorp) May 11, 2021