Az olimpia alatt különleges módon várja a turistákat a francia McDonald's
Az olimpiai kampány sokoldalúan bontja le a nyelvi akadályokat. A marketing- akciót a DDB Paris ügynökséggel együttműködve álmodták meg. Kültéri hirdetések és digitális platformok mutatják be a helyi McDonald’s fogyasztási szokások humoros pillanatait, több mint tíz nyelven. Emellett egy mesterséges intelligencia alapú eszköz fordítja le a francia étlapot több nyelvre, megkönnyítve ezzel a turisták számára a rendelést – írja a Design Taxi.
View this post on Instagram
A befogadó légkört tényleg nagyon komolyan veszik, a francia mekis dolgozók például olyan egyenruhát viselnek az olimpia idején, amelyen több mint 26 nyelven a „Welcome, as you are” felirat szerepel. Ez nagyjából annyit tesz: „Úgy köszöntünk, ahogy vagy”.
Reklámfilm is készült
A kampány egyik legfontosabb része egy reklámfilm, amit Bradley & Pablo rendezett, akik olyan zenei sztárokkal dolgoztak együtt, mint Rosalia, Harry Styles és Dua Lipa. A reklám viccesen arra reflektál, ahogyan a különböző országokból érkező turisták különböző helyi neveken keresik szeretett McDonald’s éttermüket, például “Mickey D’s”, “Makudo” és “Mecces” néven. A sztori egyik főszereplője természetesen az ikonikus Big Mac:
Csak akkor válik minden világossá, amikor egy amerikai a Big Mac univerzális nevét használja, és ezt már mindannyian megértik.
Ez az új reklám kampány jóval több, mint egy egyszerű marketingstratégia, azt is megmutatja, hogy a McDonald’s elkötelezett amellett, hogy kiszolgálja a teljes, globális közönséget.