Az ügyvezető úgy nyilatkozott, az Edenred Magyarország Kft. kibocsátásában a tervek szerint 2022. január 15-től működik majd a főleg melegétkeztetésre fókuszáló Ticket Restaurant SZÉP-kártya, és ugyanazzal a három alszámlával – vendéglátás, rekreáció és szálláshely – működik majd, amit a SZÉP-kártya rendelet elvárásként meghatároz.
Hozzátette, az Edenred Magyarország Kft. negyedik szereplőként lesz jelen a magyar piacon az OTP, az MKB és a K&H SZÉP-kártya kibocsátók mellett.
Szendrő Tamás rámutatott arra, hogy Magyarországon 4,7 millió munkavállaló dolgozik, és ezzel szemben 2,5 millió SZÉP-kártya van a piacon, Számításuk szerint a különbség, azaz 2,2 millió munkavállaló már olyan piaci potenciált jelent, amelyet érdemes megszólítani.
Az ügyvezető igazgató felidézte, hogy a Ticket Restaurant utalvány 2012-ig volt Magyarországon elérhető, majd azt követően szüneteltették a terméket, mert a jogi szabályozás változásával megszűnt az étkezéshez kapcsolódó utalványnál a kedvezményes adózási lehetőség.
Hangsúlyozta, a Ticket Restaurant márkát menedzselő Edenred Magyarország 28 éve folyamatosan működik a magyar piacon munkavállalóknak, intézményeknek szóló ajándékutalványokkal, kártyákkal, juttatásokkal, most, hogy a SZÉP-kártya piacára lépve visszahozzák a Ticket Restaurant megoldást.
Az Edenred szolgáltatásait jelenleg több mint 50 millió munkavállaló, 850 ezer munkáltató és 2 millió kereskedelmi partner használja a világ 46 országában. Magyarországon több ezer munkáltató és több százezer munkavállaló ismeri és használja naponta a cég termékeit és megoldásait.
(MTI)