Az új beruházás olyan bónuszprogramokat tartalmaz, melyek által megjutalmazzák az alkotókat, ha bizonyos mérföldköveket elértek a Facebook vagy az Instagram használata során – emellett egyfajta finanszírozás is számukra, hogy több saját tartalmat készítsenek. A Variety értesülései szerint a Facebook ezen a nyáron tervezi egy külön rész létrehozását az Instagram alkalmazáson belül, ősszel pedig a Facebookon. Ez lehetővé teszi az alkotók számára, hogy megismerjék a rendelkezésükre álló bónuszokat, és megtudják, jogosultak-e a kifizetésre.
Sokan jól járhatnak
A Facebookon a videók készítői várhatják a videóba ágyazott bónuszt, ha a videóba ágyazott hirdetéseket engedélyezik az oldalukon. A platform kibővíti a „Stars Challenges” programját a játékkészítők bevonásával is – ezek a felhasználók havi bónuszokat kapnak azért, ha a következő három hónapban meghatározott mérföldköveket érnek el a platformon – írja a Designtaxi. Egyes felhasználók egyszeri IGTV hirdetési bónuszt szerezhetnek, ha regisztrálnak az IGTV hirdetésekre. A platform egyébként megkezdte az Instagram Live bónusz tesztelését is, ami jelenleg a világ 11 országában áll rendelkezésre az alkotók számára: ha a felhasználók eleget tesznek bizonyos mérföldköveknek, további jutalmakat is keresnek.
Az Instagram Reels esetében is bónusz jár az alkotók számára: a következő hetekben meghívják őket egy olyan jutalmazási program részeseivé. “A legjobb platformokat szeretnénk létrehozni alkotók milliói számára a megélhetéshez, ezért új programokat hozunk létre, melyekkel több mint egymilliárd dollárt fordítunk a megjutalmazásukra Facebookon és az Instagramon a 2022-ben létrehozott nagyszerű tartalmakért” – magyarázta Zuckerberg. Hozzátette: “Az alkotókba való befektetés nem új keletű számunkra, de örülök, hogy idővel kibővíthetem ezt a munkát.”