A szobaberendezések univerzumából most először lép át az öltözékek világába a svéd óriásvállalat – írja a G7.hu Azonban ahogyan bútorainál is, inkább a minimalizmus lesz a mérvadó az új szettnél.
Egyszerű lesz
Nem nagyon tolta túl az IKEA a dizájnt, már ami ruhadarabokat illeti: egy sima fehér pólóval és egy szintén fehér kapucnis pulcsival áll majd elő.
Mindkettő elején egy nagyobb vonalkód mintázata kapott helyet, illetve a hosszú ujjú felső hátoldalán a cég logója is látható lesz.
Természetesen az Efterträda névre keresztelt összeállítás nem lehet meg kiegészítők nélkül, így érkezik hozzá egy vászontáska, valamint esernyő is.
Beindítják a hype-ot
A marketingre mindig is precízen ügyelő svéd vállalat azonban a megjelenésen csavart egy kicsit: eleve Japánban lesznek csak kaphatóak az újdonsült termékek, a július 31-én nyíló új tokiói áruházukban. Ráadásul ott is csak limitált darabszámban.
Ezzel nagyon valószínű azt a hatást fogják elérni, mint a Lidl a saját márkás edzőcipőjével, amit egyébként mindenki elfelejtett volna, ha nem kis szériában dobják piacra Belgiumban és Hollandiában.
De mivel így történt, ezért alig pár hét alatt igencsak elszaladt az eredetileg 13 euróba (4500 forint) kerülő lábbeli ára, amelyhez ma már átlagosan 20 ezer forintért lehet hozzájutni a nyugat-európai licitportálokon.
Persze marketinges szemmel nem a drágulás a lényeg, hanem hogy rengeteg újságcikk foglalkozott ezzel a jelenséggel, ahogyan most az IKEA ruhakollekciójával is, bár az még meg sem jelent.