Mint írják, annak érdekében, hogy megakadályozzák a koronavírus terjedését, a következő hetekre új rendelkezéseket és limiteket vezetnek be.
„Megértjük, hogy a jelenlegi veszélyhelyzet aggodalomra adhat okot, ezért arra törekszünk, hogy az alapvető termékek minden vásárlónk számára elérhetők maradjanak, és azokat biztonságosan ki tudjuk szállítani otthonába. Annak érdekében, hogy megakadályozzuk a koronavírus terjedését, a következő hetekre új rendelkezéseket és limiteket vezetünk be” – adta hírül az egyik legnagyobb hazai kiskereskedelmi multiként számon tartott vállalat.
Hogy ez mit jelent a gyakorlatban? Arra fognak ügyelni, hogy ne alakuljon ki hatalmas áruhiány náluk, egységes legyen a kiszolgálás rendje minden vásárlójuk felé.
Ezért a kiküldött emailben az alábbiakat tette közzé a Tesco egy listában (részlet az eredeti levél tartalmából, amely egyébként az oldalukon is elérhető):
- annak érdekében, hogy megakadályozzuk a koronavírus terjedését, a következő hetekre új rendelkezéseket és limiteket vezetünk be
- ahhoz, hogy mindenki hozzáférhessen az alapvető termékekhez, egyes kategóriákon belül 12 darabban maximalizáljuk a megvásárolható mennyiséget vásárlónként; mindent megteszünk annak érdekében, hogy áruházaink polcait folyamatosan feltöltsük, de ebben az időszakban előfordulhat, hogy egyes termékek átmenetileg kisebb mennyiségben vagy egyáltalán nem elérhetők
- mivel a következő hetekben több online vásárlóra számítunk, előfordulhat, hogy a kiszállítási időpontok a szokásosnál hamarabb betelnek, így javasoljuk, hogy amennyire lehetséges, foglaljon előre. Akár három héttel előre lefoglalhatja az idősávot, és a kiszállítás napját megelőző munkanap 23 óráig módosíthatja kosarának tartalmát
vásárlóink és kiszállító munkatársaink védelme érdekében úgy döntöttünk, hogy veszélyhelyzet idején kizárólag online lehetséges a rendelések fizetése; ne aggódjon, rendszerünk csak a kiszállítás után terheli a bankkártyáját a vásárlás összegével, hogy minden jellegű félreértést elkerüljünk.
Ha pedig valaki házi karanténban van, arra kérik, ezt jelezze feléjük a rendelés során, illetve mindezek után külön, telefonon egyeztessen a kiszállító futárral az árucikkek találkozás nélküli átvételéről.