Ismert hazai DJ és balett-táncos is a Tescóban dolgozik a koronavírus miatt
A koronavírus ideje alatt egyre nagyobb népszerűségnek örvend az online rendelés és házhozszállítás. A novekedes.hu információi szerint a Sparnál ezen a téren kétszámjegyű növekedés volt tapasztalható az előző normál időszakhoz képest, a netes rendeléseknek a 80 százaléka házhozszállítással, a 20 százaléka pedig bolti átvétellel történik. A megszaporodott munka miatt több munkaerőre is van szükség, például a Tesco a valaha volt leggyorsabb toborzási kampányát indította el a járvány hazai megérkezése után.
Több mint 200 új munkatárs
“Jelenleg 240 új munkatárs segíti a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását igénybe vevő vásárlók zökkenőmentes kiszolgálását. Köztük van egyébként az első női kiszállítási asszisztens kollégánk, aki korábban kozmetikus és sminktetováló volt. De ismert hazai DJ, balett táncos és operaénekes is csatlakozott most a csapatunkhoz”- mondták a portálnak. Együttműködést kötöttek az Ice Cube nevű céggel is, ami 26 autóval és 28 sofőrrel segíti a házhozszállítást, ennek köszönhetően pedig naponta 460 új háztartásba tudják eljuttatni a rendeléseket, a szállítási kapacitásuk pedig körülbelül 40 százalékkal nőtt.
Szükségcsomagok
A kiszállítási idő lerövidítése és az online vásárlás megkönnyítése érdekében a legnépszerűbb és legszükségesebb termékekből állatott össze szükségcsomagokat a Tesco és az Auchan, ez utóbbi cég azt is elmondta, az átlag online kosárméret kb. két és félszerese az offline kosaraknak.