Az elmúlt napok legnagyobb történése az volt, amikor a Ronaldo egy sajtótájékoztatón fintorogva félretett két üveg Coca-Colát, majd a víz fogyasztására hívta fel a figyelmet a cukros üdítő helyett. A focista művelete 4 milliárd dolláros piaci értékcsökkenést “hozott” az üdítőgyártónak.
A kanadai IKEA is lecsapott az ominózus eseményre, meglovagolta a hullámot és a közösségi médiában bemutatta a fenntartható, újra felhasználható üvegét, amely most a „CRISTIANO” nevet viseli. Az eredeti KORKEN palackot egyébként nem csak víz, hanem más folyadékok, például tej és vörösáfonyalé tárolására hirdetik – valószínűleg kólát is lehetne inni belőle -, de a bútoróriás jelen esetben ragaszkodik ahhoz, hogy a „CRISTIANO” változat csak vízhez való – írja a Designtaxi.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A termék segít a folyamatos hidratálásban, kapacitása egy liter. A dugója biztosítja, hogy egyetlen csepp ne vesszen kárba – ezt a tulajdonságot Ronaldo biztosan értékelné.