Az előrébb hozott leárazást személyesen az Extreme Digital vezetője, Várkonyi Balázs jelentette be azon a sajtótájékoztatón, ahol egyébként a cége és az eMAG fúziójáról is beszélt – írja a Kosárérték.hu.
Páratlan üzletpolitika, ami a vásárlóknak kedvez majd igazán
Várkonyi elmondta, hogy az idei Black Friday forgalmában a tavalyihoz képest további 25-30%-os növekedést várnak. Mindent meg is tettek ezért: már több mint fél éve készülnek a leárazásra, az abba bekerülő, csak online rendelhető áruk nagy részét már korábban felhalmozták.
Így a beszállítóiknál kedvezőbb feltételeket tudtak elérni, illetve azokra a gyártókra is tudtak fókuszálni, akik direkt Fekete Péntekre állnak elő egy-egy termékkel.
Az év ide slágerei
Az olyan klasszikusnak mondható termékek, mint a lapostévék, telefonok és notebookok mellett az utóbbi időben mind nagyobb az érdeklődés a különböző okoseszközök, és a közkedvelté váló elektromos roller iránt. A cég szerint egyre több vásárló már a háztartási nagygépeket is az interneten rendeli, mivel a webes felületen könnyebben át tudja tekinteni a gazdag árukínálatot, valamint a kiszállítással járó előnyökről sem akarnak lemondani.
Bár korábban nem számítottak tipikus online termékeknek a napi fogyasztási áruk, illetve a szépségápolási cikkek, ezekből is nagyobb forgalmat várnak.
A fúzió
Gazdasági Versenyhivatal korábbi határozata értelmében létrejöhet az Extreme Digital ZRt. és az eMAG magyarországi leánycége, a Dante International Kft. egyesülése. A közös vállalatban Várkonyi Balázs vezérigazgatóként, Kelemen Gyula pénzügyi igazgatóként, és Catalin Dit – az eMAG magyarországi ügyvezetője – kereskedelmi igazgatóként folyatja majd a munkát.
A fúzióval együttesen 80 milliárd forintnyi éves nettó árbevételre számítanak.
Várkonyi szerint szinte biztosan megtartják mindkét brandet, hiszen az eltérő célcsoportok, a két cég különböző működési modellje és termékköre is ezt indokolja.
(Via)