Magyarországon gyakorlatilag nincs állandó reklámarca az üzletláncnak (bár Aldi Áront simán visszatapsolnánk), nem úgy mint az Egyesült Királyságban. Ott simán egy répa viszi a prímet, aki Kevin névre hallgat, és már rengeteg hirdetésben szerepelt – írja a Napi.hu.
Akkora a népszerűsége az Aldi figurájának, hogy Nagy-Britanniában győztesként került ki a szívhez szóló karácsonyi hirdetések versenyéből.
Ez derült ki abból a felmérésből, melynek során a Kantar piackutató cég még arcfelismerő algoritmusokkal is mérte a reklámok hatását, így vizsgálva meg 24 ünnepi hirdetés hatását. Végül Kevint, a répát hozták ki győztesnek, mivel ő gyakorolta a legmélyebb benyomást az emberekre.
A vidám zöldség már hatodik éve visszatérő arca a német kiskereskedelmi-láncnak, ám 2021-ig kellett arra várni, hogy egy olyan versenyben legyen győztes, ahol Coca-Cola második, míg a Lidl csak a harmadik tudott lenni.
Hogy idén mi is lehetett az a plusz, amivel sikerült nyerni? Ez kiderül az Aldi reklámjából, ami Charles Dickens, Karácsonyi ének című történetét eleveníti fel.