“Azt mondhatni, hogy harmada, negyede a karácsonyi forgalomnak a húsvéti. De ez a karácsony után a következő nagy csúcs, már évtizedek óta hagyomány, hogy a gyerekek ajándékot kapnak, a nyuszi hoz valamit, általában ez egy párezer forintos apróság, azzal ünneplik a húsvétot. A másik a locsolópénz elköltése volt – idén valószínűleg a locsolás virtuálisan lesz megtartva. Oda kell figyelni arra, hogy időben megrendeljék a szülők a játékokat, mert hogy idén valószínűleg megint online húsvétunk lesz, így a kiszállításra valószínűleg rá kell számolni egy kicsivel több időt” – kezdte a Mokkában Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője, aki elárulta, mik a legnépszerűbb játékok.
Sláger a kismotor, a futóbicikli, az igazi helyett interaktív plüssnyulak, ugyanakkor arra is felhívta a figyelmet, hogy a kis járművekhez a védőfelszerelés is fontos. Gyaraki beszélt arról is, hogy befolyásolta a pandémia a családok szokásait.
Reneszánszát éli a társasozás
“Azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy nagy nyertese volt a játék a pandémiának, főleg a társasjáték és a puzzle. Egy évvel ezelőtt lerabolták a polcokat puzzle-ből, olyan készlethiány alakult ki ezen a fronton… A társasjátékozás kilőtt, sokan visszataláltak ahhoz az élményhez, hogy milyen is, amikor együtt játszunk.” A Gazdálkodj okosan nagy kedvenc, örök klasszikus, de sok más jó játék is van, amit visznek. A játékgyártók folyamatosan újítanak, ám most a kütyüsödés idejében nagy kihívásokkal néznek szembe.