Ugyan vízen járni még továbbra sem vagyunk képesek, ugyanakkor a Heinekennek köszönhetően sörön már igen. A gyár által augusztusban bemutatásra kerülő Heinekicks a márka ikonikus színei mellett világos sörrel feltöltött cipőtalpakkal ajándékozza meg viselőjét – az egyetlen gond, hogy finoman szólva limitált szériás termékről van szó.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Heineken surranója a Le Pub kreatív ügynökség, a BBH Singapore reklámcég és Dominic Ciambrone, avagy a “The Shoe Surgeon”, vagyis “A cipősebész” kollaborációjából született a vállalat új, Silver névre hallgató sörének piacra dobása alkalmából. Az edzőcipő átlátszó talpában is ez az ital kavarog.
A folyadékot egy speciális sebészi injekció segítségével adagolják a talpba, illetve a cipő tetejét körülvevő cső sem véletlenül aranyszínű, abban is sör folyik. Bár a lábbeliben lévő sört meginni nem lehet, de
a nyelvben elrejtett fém palacknyitóval bárhol, bármikor kinyithatsz egy üveg sört.
Robert Alexander/Getty Images
És akkor a már előre beharangozott rossz hír: az augusztus 11-től kapható cipőből összesen 32 pár kerül forgalomba, ebből az első hetet Szingapúrban szerezhetik meg a szerencsés vásárlók. A többieknek pedig be kell érniük az augusztus 10-től augusztus 15-ig a szingapúri 313@Somersetben megrendezésre kerülő Project Future rendezvény keretében kiállított darabbal.
(via Designtaxi)