A hazai termékek vásárlására ösztönző imázsfilmet osztott meg Orbán Viktor hétfő reggel a Facebook-oldalán.
“A járvány idején megmutattuk, hogy vészhelyzet (sic!) esetén is el tudjuk látni az országot élelemmel” – hallható-olvasható a film első képkockái alatt. A szövegíró a ‘vészhelyzet’ szót használta – helytelenül – a ‘veszélyhelyzet’ helyett. Utóbbi egyfajta minősített időszak Magyarországon, melynek során különleges jogrend lép érvénybe.
A videóban megjelenő szereplők egy-egy mondatban magyarázzák el, hogy miért érdemes külföldön előállított termék helyett a magyart választani.
Ha valaki hazai terméket vásárol, akkor olyan hazai vállalkozásokat támogat, amelyek működése nagyban hozzájárul a magyar gazdaság fejlődéséhez – mondja az egyik szereplő, egy másiktól pedig azt tudjuk meg, hogy a hazai gyártás erősítésével csökken a másoktól való függőségünk.
A videóban az is elhangzik, hogy a magyar termék választása környezetkímélő is, ugyanis a külföldi termékek gyakran több ezer kilométert utaznak.
“A járvány idején a magyarok összefogtak. Erre az összefogásra ezután is szükség lesz.” – zárul a kormány megbízásából készült imázsfilm.
Válaszd a hazait!
Közzétette: Orbán Viktor – 2020. augusztus 23., vasárnap