A vér legegyszerűbb helyettesítőjének keresése során a kezek gyakran nyúlnak a konyhaszekrénybe az étkezés és a pénztárcabarát horrorjelmezek elengedhetetlen alapanyagáért: a ketchupért. Úgy tűnik, hogy a Heinz is felismerte ezt az alternatív piacot, ami már csak azért sem túl meglepő, hiszen a halloween napja szinte már csak egy karnyújtásnyira van.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
“Úgy gondoljuk, ha van nálad otthon Heinz, akkor van jelmezed is!” – állítja Ashleigh Gibson, a Heinz márkaigazgatója. És mi sem tükrözi ezt jobban, mint hogy maguk a palackok is egy ultrakísérteties átalakításon mentek át, éppen a szezonális eseményre időzítve.
A Heinz paradicsomos véres ketchupja „rászabadul” az amerikai élelmiszerboltokra, a 20 unciás palackok címkéi pimaszul hirdetik az „57 vércsoportot”, ami arra utal, hogy a Heinz ketchup összetevői mit sem változtak, úgyhogy a külcsín ellenére csak paradicsomot tartalmaz és semmi vért.
Az élelmiszerboltokban kapható, különleges kiadású palackok mellett a márka egy Tomato Blood Costume Kit névre hallgató készletet is kiad: ebben benne van minden, ami egy véres jelmezhez kell, egy csinos csomagba csomagolva, az arcfestéktől, a tetoválásokon és a vámpírfogakon át a vérketchupig. A készletet 20 dollárért (kb. 6 000 Ft) vásárolhatják meg azok, akik az USA-ban mennek halloweeni bevásárlásra.
Még mindig nem elég kísérteties a hangulat? A Los Angeles-i Santa Monica Placen található szezonális Halloween Store talán ezen is segíthet. A rajongók a helyszínen exkluzív halloweeni árucikkekre tehetnek szert, és az üzlet saját „cseppállomásain” el is kezdhetik a jelmezük össze-vérketchupozását.
„Kevés varázslatosabb éjszaka van a halloweennél, és a Heinz évek óta igyekszik ezt emlékezetessé tenni azzal, hogy segít másoknak átalakulni önmaguk leghátborzongatóbb változatává” – áll Gibson közleményében. „Ez a mostani halloweenkor sem lesz másképp, és már alig várjuk, hogy lássuk, milyen menő, kísérteties külsővel rukkolnak elő az emberek a Heinz vérketchupjának segítségével.”
(Via)