A HalfPrice üzletek koncepciója az „off price” modellen alapszik. Ez annyit tesz a gyakorlatban, hogy vásárlók számára jól ismert márkák termékeit az eredeti kereskedelmi árhoz képest jelentős kedvezményekkel vehetik meg. A HalfPrice első magyarországi üzletében a vásárlók egész évben megtalálhatják az egész család számára hasznos termékeket, mint ruházat, cipő, lakberendezési és dekorációs termékek, illetve ajándéktárgyak – az ajánlatban szereplő összes termék új.
Budapest szívében, a Vörösmarty téren nyílt meg az üzlet: 3000 négyzetméteren, 3 emeleten, temérdek és folyton frissülő választékkal, hétfőtől szombatig 10 és 22 óra, vasárnap pedig 10 és 8 óra között várják a vásárlókat.
A HalfPrice egyébként május elején debütált Lengyelországban, néhány héttel később pedig már több mint egy tucat üzletet nyitottak az országban, vásárlók százezrei keresték fel az egységeket. A nagy népszerűségére való tekintettel a tulajdonos CCC csoport úgy döntött: 2021. év végéig 65-re bővítik az üzletek számát és beveszik az európai piacot.