A térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvényét tartják Dubajban, ahol nyolc szektorban vonulhatnak fel a kiállítók.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood és a Közel-Kelet élelmiszerigénye folyamatosan nő – írja az MTI.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet.
A magyar résztvevők termékei között szerepelnek húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj és kenyérhelyettesítő.
Agrármarketing Centrum kiemelte ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került.
A látogatóknak interaktív eszközökkel mutatják be a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti. Az AMC szerint az élelmiszerpiac fejlődését mutatja, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.