A ruháknak második életet adó RealReal jelenleg több mint 17 millió felhasználóval rendelkezik, és a viszonteladási piac 2025-re várhatóan 51 milliárd dollárra nő (jelenleg 28 milliárd dollárra becsülik). Most a világ egyik legkeresettebb divatmárkája működik együtt a céggel, mégpedig a Gucci. A másodpiacra való belépése csak idő kérdése volt, mivel folyamatosan a legnépszerűbb márkák közé tartozott a fiatal fogyasztók körében. A márka darabjai már a partnerség előtt is a platform kiemelten keresett termékei voltak, továbbra is nő iránta a kereslet, 19% -os növekedési ütemmel évről-évre és a viszonteladási értéke 2,3-szer erősebb a platform átlagánál.
Harmadik éve a Gucci a legkeresettebb férfi márka a 18–34 évesek körében.
A Gucci sálak iránti kereslet a RealReal adatai szerint 31% -kal nő, míg a női táskáké 26% -kal, a Gucci ékszerek iránti 47% -kal nőtt, ezzel az első helyet foglalja el a kategória növekedésében. Ahelyett, hogy a felhasználók saját Gucci termékeiket kínálnák eladásra, a The RealReal és a Gucci partneri kapcsolata közvetlenül megkönnyíti a női, férfi ékszerek és órák, az otthon és a gyerekek üzletágának termékeinek viszonteladását – írja a Business Insider.
Minden Gucci után egy fa
A RealReal azt is elmondta, hogy minden alkalommal, amikor valaki vásárol egy Gucci-tételt, a platform egy fa ültetését szponzorálja a One Tree Planted nevű jótékonysági szervezet révén, amely a világ erdeinek helyreállítását szolgálja. A keresletre való tekintettel valószínűleg sok fát ültetnek majd…
“A Gucci nemcsak a divatipar, hanem az összes vállalat mércéjét emeli azzal, hogy folyamatosan innovációval folytatja üzleti tevékenységének fenntarthatóbbá tételét” – mondta Julie Wainwright, a The RealReal alapítója és vezérigazgatója sajtóközleményében, hozzáfűzve: “Együtt globális reflektorfénybe helyezzük a viszonteladást, amely reményeink szerint minden fogyasztót arra ösztönöz, hogy támogassa a körkörös gazdaságot, és csatlakozzon hozzánk a divat szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésében.”
Ez a partnerség valószínűleg a fiatalabb fogyasztók számára válik előnyössé, akik közül sokan a használt piac felé fordulnak, hogy luxustermékeket vásárolhassanak elérhetőbb vagy “belépő szintű” árakon, amint arról Rachel Deeley beszámolt a Business of Fashion-től, hozzátéve: eleinte a luxusmárkák károsnak ítélték meg a használt piacot, de ez a hozzáállás kezd változni. Ezt megerősíti Guia Ricci, a Boston Consulting Group igazgatója, szerinte sok márka kezdi felismerni a használt piac potenciálját, és elkezdte kutatni a vele való együttélés lehetőségeit.