A PR Newswire tudósítása szerint a kozmetikai termékek kategóriájának idei jelöltjei alapos összetevő- és fenntarthatósági elemzéseken estek át, ezen szempontok mellett felhasználhatóságuk, innovatív elemeik és csomagolásuk alapján bírálták el őket. A legtöbb nevezés a L’Oréal, a Lavylites és a Fenty Beauty by Rihanna márkáktermékeire érkezett. A nyertesek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint az Estée Lauder és a L’Oréal, de díjazott lett a kultikus Herbivore márka is. Díjat kapott még a Kate McLeod, a Byredo és a Dr Barbara Sturm, és olyan innovatív regionális és nemzetközi márkák arattak még győzelmet, mint az Endota, az Orpheus, az AEOS vagy a magyar eredetű, de német nyelvterületen igen népszerű Lavylites.
A világ elsőszámú, független szépség- és wellness versenyének díjazottjait négy kontinens 325 jelöltjéből választották ki a nagy múltú márkáktól egészen a butik márkákig, tükrözve a szépség- és wellness ipar fejlődését és innovációját.
„Öröm volt részt venni a GBWA 2020 zsűrizésében, hiszen olyan szépségipari márkák folyamatos innovációt követhetjük nyomon, amelyek fenntartható szemlélettel működnek, és viszonyulnak a szerves és toxinmentes alapanyagokhoz és az újrahasznosítható csomagolásokhoz, ügyelve a kreativitásra és az ügyfelek igényeire. Az idei nyertesek inspirációt jelentenek az egész szépségápolási- és wellness ipar számára” – tette hozzá Nadja Swarovski.
A szálloda kategória jelöltjeit megkülönböztethetőségük, egyedi wellness- és általános szolgáltatási ajánlataik, hangulatuk, valamint a média és a látogatók visszajelzései alapján értékelték. Az idei nyertesek névsora a luxus üdülőhelyektől egészen a megfizethető szállodákig terjed. A német bébiételek gyártója, a Holle az organikus élelmiszerek kategóriájának nyertese lett.
Az ítészekről
A Global Beauty & Wellness Awards (GBWA) a fenntarthatósági szempontok alapján vizsgált kozmetikumok, higiéniai cikkek, az organikus és természetes élelmiszer- és étrend-kiegészítő gyártók valamint a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák nagy megmérettetése. A rangos zsűri elnöke Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatósági tagja, további tagjait pedig olyan tekintélyes szakemberek alkotják, mint Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing igazgatója; Henrik Mansson, az ICEHOTEL igazgatósági tagja; Anna Dimon, a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és vezérigazgatója; Marco Monfils, a Reckitt Benckiser volt észak-amerikai marketingigazgatója; Ivana Pur, Clean Beauty szakértő, a L’Oréal egykori K+F menedzsere és a Living Pur alapítója; Arie Yom-Tov üzletember és ingatlanbefektető, valamint Ana Linares közösségi média influencer, fotográfus és designer.
A nyertesek és a döntősök listája megtalálható a www.thegbwa.com/news/gbwa-2020-results/ oldalon.