A járvány azt mutatja, hogy nem elég az online vásárlás, szükség van a kipróbálás lehetőségére is – az Amazon ennek jegyében megnyitott egy fodrászatot Londonban, ahol a vásárlók előzetesen kipróbálhatják a különböző hajszíneket, mielőtt kiválasztják a festendő végső árnyalatot. Bár a különböző Snapchat szűrők korábban is kínáltak valami hasonlót, de nem volt annyira valóságos, mint ez. Miközben az ügyfelek hajkezelést kaphatnak (valódi emberektől), böngészhetnek az Amazon Fire táblagépeken, és élvezhetik az Amazon Echo hangszórók zenéjét, mielőtt lefényképeznék az új megjelenésüket – írja a Designtaxi.
Az ügyfelek egyszerűen rámutathatnak a termékre, ami érdekli őket, informálódhatnak róla, megnézhetik a termék oldalát az Amazonon, és meg is rendelhetik egyúttal. A szalonban dolgozó fodrászokat az ELSL Hairdressing, Elena Lavagni szalontulajdonos társaság vezeti. Az általuk nyújtott szolgáltatások közé tartozik a vágás-szárítás, balayage, fonás, textúrák kipróbálása mind a felnőtteknek és gyermekeknek egyaránt. „Azért terveztük ezt a szalont, hogy az ügyfelek eljöhessenek, és megtapasztalhassák az iparág legjobb technológiáit, hajápolási termékeit és stylistjait” – állítja John Boumphrey, az Amazon egyesült királysági menedzsere a sajtóközleményben. Hozzátette: „Azt akarjuk, hogy ez az egyedülálló helyszín egy lépéssel közelebb hozzon minket az ügyfelekhez, és ez lesz az a hely, ahol együttműködhetünk az iparággal és tesztelhetjük az új technológiákat.”
View this post on Instagram
Anna Russell a The New Yorker című lapnak arról számol be, hogy a “normális életünkbe” rendületlenül bejutó lezárások miatt az emberek nagyobb valószínűséggel kísérleteznek a hajukkal, a szalonokban. Az egyedülálló lehetősének hála megtapasztalhatják, milyen lenne a frufru, új színek vagy stílusváltás, amit talán soha nem próbálnának ki, tudva, hogy hétfőn reggel a munkahelyükre kell menniük. Most azonban itt a lehetőség…