Tegnap a 14 óráig értékesített árucikkeknél a legnépszerűbb kategória a háztartási eszközök és tisztítószerek voltak – írta a Napi.hu. Ezekből addigra több mint 50 ezer termék fogyott, ami a teljes eladott mennyiség közel egyötödét tette ki.
Egy átlagos vevő az első hét óra alatt bruttó 12 500 forint körüli értékben rendelt háztartási eszközöket, de volt olyan vásárló is, aki csaknem 112 ezer forintért vett magának ilyen típusú portékát. A kategória legfelkapottabb termékei a serpenyők, edénykészletek, felmosószettek és ruhaszárítók voltak.
A tisztítószerek / mosószerek csoportjában az átlagos rendelési érték bruttó 11 ezer forint körül alakult, de akadt olyan vevő, aki közel hetven efféle árucikket szerzett be, mintegy 340 ezer forint értékben. A kategóriából egyébként a legtöbben a nagy kiszerelésű öblítőket és a mosogatókapszulákat vették.
A legismertebb akciónap népszerűségi listáján a termékkategóriák közül a dobogó második fokára a baba-mama árucikkek és a játékok állhattak (itt a pelenka és a LEGO adventi naptár jelentette a két slágert), a műszaki cikkeknek pedig csak a harmadik hely jutott.
Nemsokkal kettő után az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday projektje elérte a 6,9 milliárd forintot, vagyis az eMAG tavalyi fekete péntekének teljes forgalmát. Az első hét órában egyébként 55 százalékkal több rendelés érkezett, mint tavaly, az átlagos kosárérték pedig bruttó 52 208 forint volt.
A bankkártyás fizetés kifejezetten erős volt, a rendelések közel 40 százalékát így rendezték 14 óráig. A vásárlók cirka 73 százaléka mobilalkalmazásból válogatott.