Saját ruhamárkát indított Juhász Márton, vagyis művésznevén Dzsúdló, akinek az kezdő kollekcióját már el is kapkodták – írja a hvg.hu.
Március 12-én debütált Boga nevű brandje, limitált ruhadarabokkal.
Az érdeklődés nagyságát jelzi, hogy amire lehetett előrendelést leadni, azt egy héttel előtte mind megvették.
A Boga a Forbes szerint streetwear márkaként lett pozícionálva. A ruhák minősége a nemzetközi szintnek is megfelel, de a magyar kultúrából építkezik, reflektálva a magyar emberek hétköznapjaira.
A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni
– fogalmazta meg Dzsúdló.
A muzsikus feltörekvő magyar művészekkel dolgozott együtt a ruhadarabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek gyártása során.
Az első, kisszériás csomagban a pólók 20 ezer forintba, a hoodiek 36 ezer forintba, míg a kabátok 170 ezer forintba kerültek. A hvg.hu szerint mind elfogyhattak, mivel se a Boga honlapján, se a közösségi médiában, illetve egyáltalán semmilyen webshopban nem kaphatóak már.
Külön érdekesség, hogy Dzsúdló a saját felületein nem is nagyon reklámozta a kollekciót.