A németországi részleg a telefonos alkalmazásában egy olyan funkciót iktatott be, amely lehető teszi a vásárlók számára, hogy élőben közvetített beszélgetéseket nézzenek a szépségápolással, egészséggel kapcsolatban.
Az élő adás alatt a nézőknek lehetőségük van valós időben interakcióba lépni a vendégekkel és a műsorvezetőkkel is – írja a Napi.hu.
A stream során feltűnnek a termékek, és ezeket az alkalmazáson keresztül azonnal meg is lehet rendelni. A nézők további extra kedvezményes kuponokat is kaphatnak.
A vásárlók az app segítségével az élő műsorok időpontjait naptárukban is rögzíthetik. A következő hetekben a Drogerie Markt további élő show-kat szervez. Így többek között a Maybelline-nel és a glückskind & hallohebamme-mal is kollaborálnak.

A dmLIVE eléréséhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Mein dm alkalmazást, amely ingyenesen elérhető a különböző alkalmazásboltokban.
A címlapon fut
A nagy kávékapszula-teszt: az olcsóbb kávé mindenkit meglepett
A Mielőtt megveszed legújabb részében ötféle kapszulás kávét kóstoltunk. Vakteszteltük a Lidl, az Aldi, az Auchan saját márkás termékeit, valamint a Starbucks és a Lavazza kávéit. A kérdés, vajon megéri a drágábbra költeni a boltokban?
0 seconds of 6 minutes, 38 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9