Még március 19-én jelentette be a Mark Zuckerberg fémjelezte Instagram, hogy bevezetik a Checkout on Instagram gombot, ami lehetővé teszi, hogy úgy vásároljuk meg kedvenc márkáink termékeit, hogy ki sem lépünk az applikációból.
Ugye eddig az volt a módi, hogy ha belezúgunk egy influenceren betaggelt ruhába, karkötőbe, napszemüvegbe vagy hegesztőpajzsba, akkor először átdobnak a márka instaoldalára, ahol a „Megtekintés webhelyen” gombbal (elhagyva az Instát!) vásárolhatunk.
Egy kattintás és webshoppá alakul az Insta
Az alap koncepció gyakorlatilag megegyezik az eddig ismertekkel, csak a „Megtekintés webhelyen” gomb helyett a Checkout on Instagramra kell kattintanunk, és már választhatjuk is a színt és a méretet, azt nyomhatjuk a „Kész” gombot.
A fejlesztés állapotát jelzi, hogy kiemelik: csak egyszer kell megadnunk a kártyaadatainkat.
Ugyan megsüvegelendő, hogy mindenféle infókat kapunk róla, hogy hol tart a rendelés, de kívánnivalót maga után, hogy egyszerre csak egy terméket rakhatunk bevásárlókocsinkba.
Sajnos mindez még nem elérhető itthon, habár a fejlesztők ígérik, hogy hamarosan átlépnek mindenféle határokat.
Találtunk információkat az Instán arról, hogy a Vásárlás az Instagramon hol lesz elérhető, de megfejteni nem tudtuk a leírást, akinek sikerül, ne fogja vissza magát és ossza meg velünk!
Lovebrandek az Instagramon
A kedves amerikai vásárlók az alábbi márkák közül válogathatnak jelenleg, de a lista tovább fog bővülni:
Adidas, Anastasia Beverly Hills, Balmain, Burberry, ColourPop, Dior, Huda Beauty, H&M, KKW Beauty, Kylie Cosmetics, MAC Cosmetics, Michael Kors, NARS, Nike, NYX Cosmetics, Oscar de la Renta, Outdoor Voices, Ouai Hair, Prada, Revolve, Uniqlo, Warby Parker és Zara.